Блог

Курси адміністратора “Від А до Я”

На перший погляд, здається, що немає нічого складного у роботі адміністратора. Адже достатньо вивчити кілька шаблонних фраз, назви послуг, їхні ціни та бути привітним. Цього «набору» достатньо, щоб записати клієнта, а далі справа за майстром. Якби все було так просто, не існувало б так багато курсів, тренінгів, семінарів які спрямовані на навчання саме адміністраторів. Сьогодні сфера краси є настільки конкурентною, що клієнт має можливість обирати серед десятка, а то і сотні таких же закладів! І це чудово, адже таким чином є можливість вдосконалюватись, рости і підвищувати рівень сервісу в своїй ніші.

Вкладаючи кошти в рекламу, слід пам’ятати, що першою людиною, з якою зустрічається клієнт – це адміністратор. І від його кваліфікації залежить враження від закладу в цілому. А якщо враження м’яко кажучи «не дуже», тоді всі дії, які проводились для залучення цього ж клієнта будуть марними. Це підтвердження всім відомої фрази, про те, що адміністратор – це «обличчя» закладу. Крім того ефективний адміністратор також є і «правою рукою» керівника, який допомагає покращити роботу закладу. Адже він першим бачить всі можливі «недопрацювання» та отримує зворотній зв’язок від клієнта.

Можливі варіанти навчання:
1. Рівень 1
2. Рівень 2
3. Індивідуальне навчання
Рівень 1: одноденний інтенсивний курс «Адміністратор від А до Я» – базовий рівень, який буде
цікавим як для початківців, так і для адміністраторів, які успішно працюють та хочуть систематизувати існуючі знання. 70% теорії та 30% практики.

1. Хто такий адміністратор. Основні функції та обов’язки адміністратора
2. Як працювати з первинним та постійним клієнтом
3. Методи ефективної комунікації з клієнтом (телефонна та особиста комунікація)
4. Координування роботи персоналу
5. Ефективна співпраця з керівником,
Рівень 2: дводенний базовий курс з практичним відпрацюванням – буде цікавий адміністраторам,
які хочуть підвищити професійний рівень, менеджерам та керівникам, які працюють у сфері краси.
30% теорії та 70% практики

День 1 Ефективна співпраця: адміністратор – керівник, адміністратор – спеціаліст
1. Портрет «ідеального адміністратора»;
2. Організація робочої зони адміністратора;
3. Адміністратор в структурі організації;
4. Ефективна співпраця: адміністратор – керівник;
5. Ефективна співпраця: адміністратор – працівник;
6. Поняття сервісу та його складові;
7. Презентація місця праці;
8. Типові помилки адміністратора.

День 2 Ефективна комунікація: адміністратор – клієнт
1. «На одній хвилі» з клієнтом;
2. Типи клієнтів;
3. Ефективна комунікація з клієнтом face-to-face;
4. Ефективна комунікація з клієнтом в телефонному режимі;
5. Робота з складним клієнтом.

Індивідуальне навчання, в якому програма коригується в залежності від потреб та специфіки роботи
конкретного закладу. Буде цікавим для адміністраторів однієї мережі.

Підпишіться на нашу розсилку, щоб отримувати більше новин

Дякуємо за підписку. Вас чекають лише свіжі записи блогу, актуальна інформація по навчальних програмах та подіях.

Назад